2016年6月14日 星期二

鮮味大放送 – 尚鮮燒肉魚市場

平時吃日式燒肉叫幾碟吃唔飽都要幾百元一位
所以吃日式燒肉放題就最抵啦


知道銅鑼開左「尚鮮燒肉魚市場」
立即走去試下
星期一至四($268), 星期五六日及假期($298) – 120分鐘

一坐底就送來一碟「燒肉併盤」及「刺身船」
唔好以為放題的「刺身船」就會唔新鮮

其實都幾鮮味架

光線帶點昏暗
幸好環境衛生及有抽氣系統
唔怕食完成身味


全場用上玫瑰海鹽

我最欣賞的就是那平板電腦的點菜牌
食物真係超多款
有燒肉、刺身、小食、卷物、炸物、壽司、沙律、冷盤及熟食


最爆就是有一個叫「今期流行」好古仔囉
「今期流行」其實係特級肉類及海鮮


「燒肉併盤」就可以先試下不同牛類的口感
之後先在係平板電腦點你想要的
咁就唔洗叫到一枱都係唔好食嘅野啦
併盤入面我牛肉粒及魚蛋片都好好食


而燒用種類分豬、牛、雞、有醃的無醃的
最特別的是冬蔭公豬頸肉、韓式五花腩及豬大腸


韓式五花腩一整條上
真係2個人食真係好鬼飽架
韓泡菜味濃但又不太辣
脂肪比例適中

同平日係街吃豬大腸一樣好食
不過就太大條啦



牛舌尚可

反而小牛排嫩身
簡單燒一燒就可以而且牛味重更juicy
所以我不停encore


海鮮我只點了蝦及扇貝
蝦我覺得算是大隻
又點珍寶感覺
而且新鮮彈牙

而扇貝只要加一點海鹽就OK


炸品真係不錯
不似其他放題似炸定的感覺
我試了芝士年糕
老實說我真係想吃多一件
因為入口好脆而內裡的芝士都仲係好熱
好有流心feel


燒菠蘿真係好甜好多汁
但因為太飽想食多幾塊都食唔到


甜品櫃有奶凍及泡芙


汽水櫃有各款道地產品及汽水


喜出望外的是最後有杯MOVENPICK雪糕
不過每人得一杯

如果都係任食就好啦.. wakakakaa

尚鮮燒肉魚市場
銅鑼灣謝斐道496號金利文廣場3樓
Tel: 2117 4267 / 2117 4268

Email: cathykinghk@yahoo.com

「此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言