2016年9月23日 星期五

抵食又坐得舒服。大本瀛日本放題

兆萬真係有好多放題
行過樓下真係有好多人派傳單引到我上去

和朋友行旺角
諗唔到食咩就最好食放題

$210 其實係旺角事旦食D野都已經係依個價錢
所以最後我都係簡左10樓大本瀛

卡位坐得舒服
先點一大個刺身
三文魚是厚切的
好有口感
而赤蝦都好新鮮
花之戀三文魚都比教厚身
我再encore就叫了帶子
好好食。。。

我又吃我最愛的芝麻雞亦了
芝士沙律醬焗青口
食完好開胃
可以encore

牛柳及牛舌都略嫌牛味不足
炒牛舌反而比較野味


天婦羅用的可是細蝦仔
而且熱熱冒煙的
所以我encore時加了蟹柳及南瓜


壽喜燒牛肉煱好食品
味道不會太甜
豆腐好滑
最重要是牛肉不會煮得過老

日式甜薯
一串2
好甜甜到好似浸過糖水咁

芝士年糕我一人都大吃2


串燒脆玉瓜是你想像不都會那麼好吃的
如果唔係飽我真係想食多2


飲品有汽水、果汁先生及這個我最愛的黑糖薑茶
最後仲有雪糕糯米磁任吃


完來訂位仲會有生豪、海胆及其他甜品送
侍應給我木康布丁及牛奶布丁我試試
由於是每日新鮮做
所以都係訂位先有架


要讚一下: 完全無漏單



 ***
境 ***
 ****
 ***

 ****

沒有留言:

張貼留言