2017年2月3日 星期五

初七人日開心飯。利星火鍋海鮮小炒

聽朋友好每年媽媽生日到利星興祝
今天初七人日的也來興個生吧!

一路以為吃火鍋的人很多
原來小炒才是賣點


街坊小炒
當然食D平日屋企整個D


蒜蓉粉絲蒸鮮魷
唔好以為好易整
D  粉絲只會係有蒜蓉嘅地方先會有味
要做到平均多蒜蓉香
而且鮮尤嫩滑
唔係易事


鐵板蟶子
真係嚇左我一跳
我無諗過會係我面前著火架
依種上菜方式真係好呃like


淋酒點火炸一聲
蟶子唔會因為咁變得太熟
入口仲留有一絲絲酒香


脆炸豬大腸
這個沒什麼特別
配上正常的甜酸汁
可以一讚的是沒有其也小炒店那麼肥
而且放久了依然很脆口


冰梅欖角骨
我平日不愛吃排骨
因為怕豬味
但這個骨真的不得不試
酸甜醒胃
忍不住叫了個飯
豬肉肥瘦適中帶脆口
我勁推。。。冰梅欖角骨


另一必袋推介必定係黃金蝦
平時食黃金蝦只會係蝦殼包住蛋黃
裡面D蝦肉完全唔會有蛋香
利星的就正囉
開邊蝦除了蝦殼有蛋黃
連蝦肉都滿滿咸蛋黃真係無得輸
雖然食完3高不過真係一食愛上


明爐燒鵝
皮很脆


鐵板麻婆豆腐蝦
豆腐好滑蝦也很爽
不過除左係鐵板上之外就真係太平凡了


胡椒豬肚大蜆湯
這個真係好抵食
D蜆鬼死咁大
D湯好濃係奶白色的

飲完渾身是勁

味道 *****
環境 ***
服務****
衛生****
抵食****

利星火鍋海鮮小炒
地址: 深水埗福華街151號地下
電話: 2386 3381

Email: cathykinghk@yahoo.com


「此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言