2017年2月2日 星期四

服務OK wor 。滿屋日本料理

食放題真係可以唔洗左就右就
就算你個朋友有好多野唔食都唔洗煩

今次就朋友係荃灣搵食
講真去荃灣大鴻輝食野真係唔好太遲去
如果唔係等電梯等成個半鐘都咪話唔angry

5點半就最好
排隊好順好快上到去
午餐都未食所以我立即點野食先


刺身係我放題首選
三文魚,油甘魚, 吞拿魚, 鮑片,玉子, 帶子
全部切都好厚身
好有口感
帶子好多時會切到好薄
依度無咁做真係好好

食左十月幾片之後我出去打左個轉
原來出面有三文魚腩及劍魚腩刺身
記得食呀因為好鬼新鮮

我大膽一試温泉蛋喬麥麵
食完唔會肚
個汁配得好好我食左2


點完放題紙上面的野食
我又再出去搵野食啦
蒜蓉蒸扇貝蒜蓉開邊蝦
扇貝好食因為好入味


卷我試了海膽
紫菜好脆但我覺得海膽麻麻地



壽司方面都OK
但卷物就有點乾
不過配搭特別可以一試


所有燒物都熱熱的完全唔係燒定
燒雞亦、羊架、燒蝦都encore


香牛柳粒唔係用cheap
juicy及有牛味


這個牛舌是全晚最不好吃的
個汁我真的不太喜歡
都係燒的比較好味


炸野只係試左我至愛的天婦羅、芝麻雞翼芝士年糕
3樣都好好食
最讚係芝士年糕熱到D芝士流出來
真係好少可以係夜題食到依種狀態了


鍋物我選了牛肉鍋
牛肉唔會一味得個肥字
而個甜度適中
所以最後連D菜我都食晒


飽到一個點子我真係食唔到出面的蛋糕甜品雪米磁

我只係係自助軟雪糕吧轉左個5層高嘅雪……wakakaka

好多時食放題都會有漏單情況
今次一D都無漏
真係得一讚

味道 ****
環境 ****
服務*****
衛生****
抵食****

滿屋日本料理
地址: 荃灣眾安街55號大鴻輝(荃灣)中心10
電話: 3622 1388 3622 1166


「此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言