2017年6月6日 星期二

轉角遇到.. 超正美食。角落 三二

老公大角咀踢完波
太肚餓要係附近醫肚

終於搵到一間cafe
大熱天時真係要order杯凍飲先

老闆娘見我熱到面紅紅仲專登開大左冷氣
好細心呀!

見鋪頭只得2個人
又要整野食又要洗野又要落order
我就問下點解唔請多個人呀
原來係因為樓面有個人放假呀
好彩2個人有默契
整晚野食都唔會話要追單及等好耐

雖然大開餐牌選擇不多

但見到部分餐有雞翼或田園沙律
好抵呀所以叫左好多野食!


芝士流心蛋大啡菇配意大利飯
鐵板上熱辣辣

唔留意餐牌個圖都唔知原本個流心蛋係個大啡菇入面
一切個菇 D蛋汁就流出黎

配合意大利飯黏黏的感覺


蜜糖雞翼
好正
因為Open kitchen 所以我睇住佢炸完再焗
D蜜糖好入味
唔係面個層有蜜糖味咁簡單
似係用蜜糖醃過
色似滷水雞翼但係甜嘅


普羅旺斯慢煮豬脾仔配蕃茄釀意大利飯及焗香蒜
感覺有小小似芝士流心蛋大啡菇配意大利飯
多左慢煮豬脾仔
豬脾仔好軟
但我最大super係焗香蒜


我從來無諗過一個蒜頭係可以稱得上 好味
原來焗完可以有咁嘅效果

我地幾人之力好快清晒個焗香蒜
依個一定要試啦!


炸魚薯條沙律
本身沙律係好健康
但加入炸魚薯條
整件事變得好肥好熱氣
不過真係好好食
唔會用千年油去炸野
D著條真心好食

係食到一條追住一條咁食架

而魚本都有醃過
所以唔會腥


手打漢堡
juicy
鮮牛肉大約6成熟


非一般的辣黑椒意粉配豬手
反而主角豬手就變左配角
6片豬手不過不失

唔食得辣真係唔好叫啦
唔係麻辣個D
係黑椒嘅辣

少少黑椒當然唔會好辣啦
之不過我估都起碼夜左31樽黑椒
所以唔食得辣嘅我建議唔好叫啦

同餐廳職員傾計,先知之前再辣一啲,已經聽取意見改良過,撇除辣意粉煮得好彈牙,不過豬手切片上份量略嫌少。

跟餐只需加$25就有特飲
好抵飲


椰汁雪條菠蘿沙冰
依個係我一見到餐牌有選擇困難症都二話不說就簡到了`
菠蘿沙冰再併一條椰汁雪條

超凍真係透心涼
又飲又食
之後椰汁雪條溶左又另一飲法

我朋友點了青檸薄荷蘋果西打及檸檬特飲

檸檬特飲比較酸
青檸薄荷蘋果西打 就薄荷比較重


所以我另一推介會係 新鮮雜果冰果茶
特別在將雜果雪成冰
就算冰融都唔會淡味而且飲味keep住凍


最後我自己再一人獨食了一整個 流心焦糖朱古力心太軟
美中不足係太熟流心不夠多

但味道特別因為係焦糖流心而唔係流朱古力

味道 *****
環境 ***
服務***
衛生***
抵食****

角落 三二
大角咀大全街13號大同新邨大有樓地下A (港鐵奧運站 C4 出口, 步行約7分鐘)

Tel: 6092 7232

「此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言