2017年6月15日 星期四

生日飯停不了。Knutsford Steak Chop & Oyster Bar

生日飯停不了

friend係開心嘅
一大班人食美式係幾好嘅選擇
美式野大碟飽肚
2個人食又唔食得多

一入到歺廳有live band已經加左分

朋友一早同歺廳講上到去唱生日歌晒驚喜難忘
帶著開心嘅心情點歺係會叫大左嘅

依個推廣亦都係吸引我之處
凡點steak類主菜就可以玩「一手生蠔」

我問最多個個可以拎到幾多隻
... 9
(隻手未好大?)

不過我個friend都拎到6隻!


生蠔上枱好新鮮
肉身唔肥係品種唔同

食落啖啖海水味
唔係cheap蠔黎架

之後就上前菜

我特別喜歡田螺
叫上枱田螺仲bob bob
幾驚熟到乾呀⋯⋯好采

火候剛剛好
連忌廉薯蓉都食光
實在太肚餓了


帶子蟹肉露荀寬條麵
帶子粒算大及厚身

外邊煎香入邊軟滑
是半熟狀態
蟹肉混入忌廉汁
騙到了不吃蟹的男人
creamy得黎有蘆筍中和番


香煎鱈魚伴鮮蜆配紅花忌廉汁
Haha....又係忌廉汁
厚身的鱈魚配上好多蜆
應該係煎完再
可能因為咁肉質被鎖住了
就算咁厚都keep到好滑

炭燒美國肉眼扒

配一份薯條、燒汁、同蔬菜
12安士叫了三成熟
是偏熟了少少
切開只見少少鮮紅


肉眼大大份
薯片好脆一路傾一路不停食
食到依味主菜已經好飽了


好飽嘅時候鐵板醬焼豬仔厚肉排亦都上枱
仲要係厚切
每人先分一舊

好彩肉汁豐富、醬汁醒胃
每人仲可以分多一舊
再食多少少薯條
飽到想行番屋企呀!

2我要特別一提:
蒜茸包?

Oh... 叫喎?
不過好好食...又熱又脆
Haha.. 以為免費點知原來會收$

另一樣水供應又係要注意嘅
因為係酒吧街


所以我地叫左水同啤酒lor


味道 *****
環境 ****
服務*****
衛生***
抵食****

Knutsford Steak Chop & Oyster Bar
尖沙咀諾士佛臺15號金巴利廣場地樓
TEL2316 2381


「此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言