2017年6月7日 星期三

【朋友推介】 瘦面排毒。MYTHSCEUTICALS 24K黃金美顏棒

我嘅生日飯局
年齡本來係我世界係冇咩嘢
但比識左10幾年嘅伙伴話我D肉鬆左
真係要加強保養一下

之前睇左好多24K黃金美顏棒嘅分享
大多數都即時見效
連我好友都買左
真係明顯V左架


所以我都忍唔住要試下
今次試MYTHSCEUTICALS 24K黃金美顏棒
是離子微震動原理
可以幫助保養品吸收
收緊面部肌肉、皺紋、去除面部多餘脂肪
恢復皮膚緊致
達到瘦臉形提升臉部輪廓的功效

一般黃金棒會配合精華素
按摩穴位、推淋巴
或者用精華素、按摩油都得

今次我就用MYTHSCEUTICALS 24小時水份全效面膜
唔洗塗來塗去
直接係面膜上面推

Email: cathykinghk@yahoo.com


「產品由品牌提供。此乃個人感受。並不代表品牌/公司之言論及立場」

沒有留言:

張貼留言