2017年6月18日 星期日

Sweet Birthday to Me。ATUM Desserant

我生日公司呀妹話同我興生
叫我帶佢食好西

公主feel嘅佢當然想食一D比較女性化D嘅野啦
記得上年Summe我食完之後佢嚷著要試
所以我就帶佢去ATUM Desserant

二人份量的 Improvisation($348 for 2)
我地當晚飯吧!


先來一口welcome drink
紅菜頭汁用 Test Tube盛著
為口腔來個refreshment


今之選了黑色畫紙
想造出一個型格感覺
(我唔想生日太少女呀!!)

甜品師在畫畫的過程中一一為我地介紹材料

先用紅梅、香芋、芒果及朱古力醬做個theme
呀妹同畫師講要有生日感覺

畫師就將抺茶糯米磁、金桔啫哩、巧克力布丁、蜜糖脆脆、朱古力薄脆、野莓乾、菠蘿乾、鮮野莓及鮮藍莓一一放入畫中


而且仲加左今期流行的仙人掌果凍

Haha.. 真係唔知原來仙人掌係有色架wor
不過味道就無咩特別
只係feel到甜味啫


用液態氮炒了野莓味雪皅及竹炭朱古力雪榚係我最期待嘅
除了因為喜歡仙境嘅境像
雪榚硬硬脆脆嘅口感平日都真係食唔到架

佈滿了白色龍鬚糖的畫作完成了
夾埋雪糕一齊食真係好好食

而果漿點東西來吃會吃得更清新

不得不提
畫師手字真係幾好
用果漿都寫得咁靚我當場讚左呀
佢話有練過架

畫師問我一唔一齊畫
Haha…我唔顯

吃完凍野
我就當然選擇飲凍飲啦
我叫左杯Ginger soda

但呀妹話我杯野太普通
佢就叫左鮮奶蜜糖
佢覺得特別D wor
不過我試左一口又真係幾好飲wor
幾特別架真係!

味道 *****
環境 ****
服務*****
衛生****

抵食***

ATUM Desserant
銅鑼灣駱克道459-461The L. Square 16
Tel: 2956 1411; 2377 2400

「此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言