2017年11月15日 星期三

當海鮮焗出個鮮味。人情味飯店

聽朋友說上次試左個 桑拿海上鮮
咁有趣我緊係約三五知己去試啦

桑拿就係幫海鮮焗桑拿
入面嘅海鮮都係當日最新鮮嘅
見住師父係慢慢為我地挑選
完全唔洗我地癈神

侍應俾左調味盤我地自制醬油口味
不得不讚個鼓油
真係冇落「師父」
但又帶有鮮味
其實調完之後都冇咩點用
因為D海鮮咁新鮮根本不用再調味了


上枱了
Gas 爐上面方了一大盤用錫紙包住嘅長型鐵盤
侍應話要等約10 分鐘先可以食
我太肚餓了
不停聽到蒸氣聲
谷脹左成個盤再疏氣

終於食得啦

嘩。好多好豐富
蟹、沙巴龍躉、海蝦、桶蠔係面
下面仲有架蜆、鱿魚、雞

當然食左魚先啦

老左就唔好啦
條魚剛剛離骨

D肉好滑我食左差不多半條


桶蠔每人隻
我都係第一次用依種食法

而海蝦好爽口

桑拿左咁耐都冇老到
一人起碼有2

但我好似食多過依個數

蜆及蟹都好鮮甜

吸收晒海鮮湯嘅精華

侍應見我地差不多KO個海鮮盛

就拎左一碟菜及鮮冬菇、豆卜、烏冬出黎





最後送上有飯後果哈蜜瓜作為完結

等食嘅時候
隔離枱D餸實在太香啦
下次要黎食小菜呀!

人情味飯店
地址:佐敦吳松街182號榮國中心地舖
電話:26688181

味道 ****
環境 ***
服務***
衛生****
抵食****

「此乃個人感受」

沒有留言:

張貼留言