2014年9月21日 星期日

Bliss & Buzz。婚禮服務。回禮禮品及Candy Bar

很多sis PM 我問我有無邊間婚禮服務好

當然有啦
因為我Wedding係歐陸式
所以特別去Search過有無邊間可以做到
但好可惜因為我Big Day當日佢地無期
所以最後先無得簡   唯有自己做咋

真心講句
D錢真係一定要洗的

以下我介紹的這家Bliss & Buzz
係可以提供一條龍服務
pre-wedding, wedding invitation card design, music provide, wedding decoration, 花球, 回禮禮品
都有得比你選擇
(當然你可以只選擇你需要的啦)

我親身去過他們位於灣仔的辦公室 (在星街附近)
(因為當日是參觀日, 正好可以睇清楚真實佈置, 唔洗只睇相)

一上去就是我最想擁有的Candy Bar
其實不可以說是Candy
是更高格格調的甜品bar


用上了Paul Lafayet Macaron 及蛋糕



感覺更西化更高貴

現在Candy Bar不論在中式或西式都很流很
但住住感覺都很參差
好似在糖果店夾你愛吃的糖果
併沒有 令你難忘的感覺吧!

是人有你有嗎?
你一定不只這樣想吧!
想要有 幾聲的感覺


一做就做好一點點啦!


要不然我真心覺得不如沒有好過了!

如果沒有太多錢花在這方面
你可以將弄Candy Bar的錢
優化在回禮禮物方面亦可


因為Paul Lafayet 2件裝Macaron 的回禮盒子喔!

不過老實說
比我我會想弄一個高貴的Candy Bar…
因為回禮不做我覺得也不緊要吧!

https://www.facebook.com/blissandbuzz
「此乃個人分享」


沒有留言:

張貼留言